
Kreativ Strategi
Hvorfor er du her?
Det lyder måske umiddelbart som et noget frækt spørgsmål, men det er faktisk det mest vigtige for din forretning – og hvordan du fortæller dine modtagere det, er kunsten. Når du kan svare på det, gælder det om at finde opskriften på hvordan du variere dine budskaber og samtidig blive genkendt hver eneste gang.

Kreativt brief
Alle dine ønsker og alt hvad du ved om dit brand, markedet, dine konkurrenter og dine målgrupper skal omsættes fra facts og synsninger til en motivation, der danner afsættet til at udarbejde din Brand Proposition.
Brand Proposition
Det som bliver til din Brand Proposition skabes gennem brug af relevante værktøjer.
Har dit Brand en historie bag sig, som skal ændres eller helt redefineres, tager vi udgangspunkt i hvad og hvor du kommer fra og bruger din Brand Proposition til at skabe nye mål.

Positionering
Det er ikke nok vide hvordan du vil gå til markedet. Der hvor dit Brand skal ligge i markedet bliver skabt af af alt det ovenstående. Den måde du kommer til udtryk, på baggrund af forarbejdet, er med til at du kan indtage den position du ønsker.

Koncept + Univers
Det handler næsten aldrig om at tænke ud af boksen, når det kommer til at lave kommunikation. Din kommunikation bør bestå af et koncept, en stil, en tone og en måde at gøre tingene på, som altid bliver skabt ud fra den samme suppeterning.
Du skal gøre hvad du siger og sige hvad du gør – og kan du det med det samme udtryk hver eneste gang skabes den synergi, der opfattes som frekvens og opbygger kendskab og sympati for dit Brand.
