
Identitet
og logo
Din identitet og dit logo er altafgørende for dit brand. Et er, at det er vigtigt at logoet, visuelt, fortæller en historie om hvem du er – og noget andet er, at kvaliteten af dit logo og hvordan du bruger det, siger en hel masse om din virksomhed er ordenlig, cool, lidenskabelig og troværdig.
Herunder kan du læse lidt om hvad pakken indeholder.

Miniworkshop
Vi bruger en halv dag på at kortlægge og indramme din historie, de vigtigste positive faktorer og de største udfordringer dit brand har.
Vi bruger også tid på at definere dine målgrupper og hvordan du skal gå til markedet, så din identitet er tilpasset, der hvor du skal optræde.
Til sidst finder vi frem til hvad du skal bruge for at komme i gang, så dit brand er klædt på til at indtage verden.
Når workshoppen er færdig udarbejdes en kreativ briefing, så der ikke er tvivl om de ting vi har fundet frem til.

Logodesign
Ud fra briefingen får du udarbejdet et professionelt logo. Du får 2-3 forslag at vælge imellem og herefter skabes din identitet.


Logopakke
Du får en pakke med alle de versioner du har brug for, så du har præcis den fil, der er brug for til det, som du skal i markedet med.


Mini Designmanual
Det hele samles i en mini designmanual, Manualen er en sikkerhed for at dem du skal arbejde sammen med både internt og eksterne ved hvordan dit logo skal bruges og kan se eksempler på hvordan din kommunikation, visuelt, skal udarbejdes.
Den røde tråd i din kommunikation er essentiel, fordi frekvens er lig med hvor godt du bliver husket.