top of page

MENY · Grøn Rabat
for Envision Advertising

Flere grønsager – mere frugt. Hvad angår kosten, er det især ønsket om at spise flere grønsager, som fylder blandt fremtidens forbrugere. Hele 40% af denne målgruppe giver udtryk for netop det. Ønsket afspejler sig også i den trend, som ses rundt omkring i landet, hvor interessen for vegetarisk og vegansk mad blomstrer. Vi vil gerne have bedre fat i de unge, og grønt kan være det område, vi bruger som indgang til for alvor at lykkes med det. Det kræver, at vi forstår dem og får vækket deres nysgerrighed.

INDSIGT: HVEM KAN IKKE HUSKE PASTA MED KETCHUP, NUDELSUPPE OG HVID PAPTOAST MED MASKINPRESSET SKINKE OG PLASTIK-OST? 

Den ældre generation af os kan i hvert fald.
De unge i dag er dog endnu mere udfordrede; de har ikke flere penge, men til gengæld er deres etiske kodeks meget, meget mere krævende.

Økologi, bæredygtighed, dyrevelfærd, laktose-intolerance og gluten-allergi er blot de mest fremtrædende. Og det er ikke fordi priserne er skræddersyet til de unges pengepung.

Derfor sætter vi ind, der hvor vi kan gøre den største forskel: Grøntsagerne!
 

682bddeb-1ec5-4859-94cb-336a9c2ce01c.png
Group 127.png
bottom of page